Valentinka

A képen lévő utalványok grafikai anyagát töltsd le:
valentin_utalvanyok-compressed.pdf


KAMPÁNY TERVEZŐ Valentin nap  - segítek, fogom a kezed, hogy úgy csináld mint a profik!

Megvalósítás:

Határozd meg, melyik masszázsod illik erre az alkalomra a legjobban. Talán nem is kell mást csinálnod, mint pl. egy már meglévő ajánlatodhoz hozzá írni, „Valentin napi ajánlat”  amit most extra különleges, illatos rózsa olajjal fogsz végezni.

Érdemes a 25-49 éves korosztályra koncentrálnod, akikkel kapcsolatban vagy. Gondolom a címlistád erre (is) kész van.

Határozd meg hogy lehetőségeid szerint mennyi  masszázst szeretnél eladni-bevonzani.

Határozz meg egy költséget, amibe pl. az utalványok kinyomtatása, az SMS üzenetek költsége, esetleg egy fizetett Facebook poszt kiemelés kerül (napi szinten 1000-2000 Forint már elegendő).

Készítsd elő, hogy mi fogja a kampányt megelőzni. Pl. plakát kihelyezése a bejárati ajtódon, írsz róla e-mailt a már meglévő vendégeidnek, vagy utalsz rá Facebook posztban.

Ezért ehhez előtte meg kell tervezned a lehetőségeid ismeretében az elérési csatornáidat.

Készítened kell a honlapodon erre egy külön oldalt, vagy a Facebook oldaladon egy képes posztot, ami a Velentin napi kampányod lesz. Az a szép ebben, hogy ezt is csak egyszer kell megcsinálnod, …jövőre újból tudod használni.

Szükséged lesz hozzá szép fotóra, fontos hogy ne jogvédett kép legyen. Vannak ingyenesen letölthető ún. stock fotók, melyeket lehet használni. Természetesen lehet saját fotó!

Ha bevállalós vagy, egy élő videó üzenetben ezt elmondhatod a szalonodban és minden ismerősöd azonnal látni fogja a Facebookon (a legolcsóbb hirdetés most az élő videós elérések)!!!

Valentin nap előtt, minden egyes nap oszd meg, legalább 3-4 SMS is mehet róla a címlistádra.
Ne félj, nem fogják megunni, főleg, ha adsz hozzá egy kedvezményt is!

Ne feledd el, ha indítasz egy kampányt, az addig nálad járt összes vendégednek, akkor biztosan olyanok is fognak időpontot kérni, akik már egy ideje elfeledkeztek a masszázs áldásos hatásáról.

Lehetséges partner marketing: virágbolt, édességbolt a közeledben!!
Tudnod kell, a Valentin nap nem a legerősebb ajándékutalvány értékesítő lehetőséged az év folyamán. Vannak ennél lényegesen több új vendéget bevonzók, melyekkel a tréningen megismerkedsz.

Azonban minimális költséggel, több új vendéget is szerezhetsz.

Milyen további lehetőségeid vannak évközben?

Rengeteg - melyekhez szintén biztosítom a tréning VIP résztvevőinek a nyomtatásra váró grafikákat.

Jelentkezz most a március 28-i budapesti tréningre, biztosítsd be a vállalkozásod jövőjét!

Tréningre jelentkezés itt:

http://www.masszormarketing.hu/aktualis-trening-idopontok/

 

Az utalványok KIZÁRÓLAG a Te vállalkozásodhoz használhatók, nem továbbadható!

Köszönöm! Ibolya