Üzleti szabályzatunk

 

Minden képesített KoroKan masszőr elkötelezi magát a következő szakmai követelmények mellett. Ha úgy hiszi, hogy valamelyik masszőrünk megsértette az alábbi alapkövetelményeket, kérjük, hozza tudomásunkra.

A szakmai és üzleti szabályok biztosítják azt a szintet, amelyet masszőreink szeretnének magukra vállalni vendégeikkel, kollégáikkal és a nyilvánossággal szemben.

Minden szabályunk az „Őszinte Üzlet” koncepcióból származik, ami számunkra teljes elkötelezettséget jelent arra, hogy magas szintű szolgáltatást nyújtunk elfogadható áron, mely bizalomra és hitelességre épülő kapcsolatokat ápol minden üzleti résztvevővel.
A szabályok meghatározása és tisztázása egy folyamat.
A következőkben olvasható a jelenlegi értelmezése, hogy mit jelent számunkra KoroKan masszőrnek lenni.

 

  • Magas színvonal: Ez a követelmény csak meggyőződéses emberek által teljesíthető, kívülről nem írható elő. KoroKan masszőrként azért végezzük ezt a munkát, mert hiszünk a fontosságában. Nem csak megélni, jobbítani is szeretnénk. Azért is csináljuk ezt a munkát, mert lehetőséget nyújt számunkra a kiteljesedésre. Mindig azon fáradozunk, hogy a képességeinket fejlesszük, ezáltal értékesebb ajándékot adhatunk az embereknek.
  • Elfogadható árak: Áraink elfogadhatóak kell, hogy legyenek a vendégek és a masszőr számára is. A vendég számára fontos, hogy megfelelő értéket kapjon a pénzéért, a masszőrnek pedig meg kell élnie.
  • Pénz visszafizetési garancia: Ez a legegyszerűbb útja, hogy a szakmai elvárásokat magas szinten tartsuk. Ha Önnek nem tetszett a KoroKan masszázs amit kapott, akkor nem kell érte fizetnie (vállalkozásonként ez eltérő lehet)
  • Igaz marketing: Arról legyünk inkább ismertek, hogy többet adunk mint amit ígértünk, mint kevesebbet. Ezért szeretnénk elkerülni, minden túlzó leírást a szolgáltatásunkról.
  • Teljes közzététel: Vendégeinknek joga van tudni a képzéseinkről, a tapasztalatainkról, és szakmai elkötelezettségünkről. Tudniuk kell munkánk szándékáról. Nyitottak vagyunk minden kérdésre ezekkel a témákkal kapcsolatban, sőt szeretnénk megelőzni a kérdéseket azzal, hogy nyíltan beszélünk ezekről a témákról.
  • Szűrés: A munka amit csinálunk nem mindenki számára megfelelő. Körültekintő szűréssel mindent megteszünk azért, hogy megbizonyosodjunk a KoroKan masszázs pozitív élmény lesz minden vendég számára. Azért is felelősséget vállalunk, hogy a vendég elvárásai megegyezzenek a mi szándékainkkal.
  • Visszajelzés: Szeretnénk ha a vendégeink elmondanák, mi esett jól és mi nem. Kényelmes és ösztönző rendszerünk van, ami segíti a visszajelzést vendégeink számára.
  • Tisztelet: Mindenkit tisztelettel övezünk, legyen vendég, támogató, vagy más módszer alkalmazója. Megértjük, hogy vendégeink számára példaértékű, egészséges életet kell élnünk.
  • Alázatosság: Szolgáltatónak lenni a társadalmunkban, sokszor jelent szolgaiságot vagy arroganciát. Hisszük, hogy az arany középút az alázatosság.
  • Közösségi támogatás: Mindannyian rendszeresen felajánljuk szolgáltatásainkat olyan embereknek akik nem engedhetik meg maguknak, hogy igénybe vegyék szolgáltatásainkat. Ez emlékeztet bennünket arra, hogy: 1) mindenki megérdemli az érintés ajándékát, és 2) akkor is megtaláljuk a módját, hogy ezt a munkát végezzük, ha nem fizetik meg.
  • Összhang: Elköteleztük magunkat, hogy inkább kollegiális közösséget hozunk létre, mint egymással versenyző emberek csoportját. Ugyanakkor tudomásul vesszük, hogy valamilyen szintű versengés mindig létezik, ezért az üzletünket érintő döntéseknél, amelyek befolyásolják a többi szereplőt is, az Aranyszabályt követjük: „Ne tedd másokkal azt, amit nem szeretnél, hogy veled tegyenek!”